Aproape viu

Aproape viu
Sunt Doamne, după Tine
N-am mai trăit de mult din plin
M-au jefuit ceice mi-au dorit bine
Și Cerul nu mai e de mult senin

Dansez și eu, când mă compar cu dânșii
Mă strâmb cumplit să par frumos
Întorc privirea, ascund ochii, plânșii
Și râd tâmpit atunci când merg în jos. 

Mai bun? Mai pur? Mai sfânt fără de vină?
Nu. Sunt doar învins de purul sentiment
Astept venirea din Lumină
Slavesc pe al meu Confident. 

Căci n-am nimic să mă reclame
C-aș fi un serv iubit de-al tău
Atâta am: rușinea cu-ale ei tenebre spaime
Și ochii plânși, că-s ochi de Dumnezeu

Lasă un răspuns

