Iubire nebuna [Richard_Wurmbrand ]

valimagicflash

Iubire nebuna

(din cartea „Cu Dumnezeu in subterana”)
Imagine

De mic, eu frecventat-am temple si biserici.
In ele, Dumnezeu era slavit.
Cantau zelos si tamaiau feluriti clerici.
Ei sustineau ca-i drept sa fii iubit.

Crescand, insa, vazut-am asa jale-adanca
In lumea asta a lui Dumnezeu,
Incat mi-am zis: „El are inima de stanca.
Altfel ne-ar usura acest drum greu.

Se zbat copiii mici de friguri in spitale.
Se roaga pentru ei parintii tristi,
Dar e-n zadar. Se duc cei dragi pe-a mortii vale,
Chiar daca-n rugaciune mult insisti.

Sunt arsi de vii-n cuptoare oameni fara vina
Si cerul tace, lasa totu-a fi.
Cum sa se mire Domnul daca, in surdina,
Si credinciosii-ncep a se-ndoi?

Flamanzi si prigoniti pana si-n propria tara,
Ei stau far’ de raspuns la intrebari.
Expus e Insusi Sfantul Nume la ocara
Cand peste noi cad grelele ocari.

Cum sa-L iubesc pe Cel ce a creat microbii
Si…

Vezi articol original 502 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

