Iubește-mă

Iubeste-mă,
omule! Nu mă urâ, nu-ți condamna astfel viața.
Iubește-mă ingnorându-mă, iubește-mă inchizând ochii si minte-mă că-s frumos; iubeste-mă și nu mă certa pentru păcatele mele.
te rog! iubeste-mă , e o poruncă veșnică.
Iubește-mă frate, cum te iubesc și eu. Nu-ti poruncesc, ci doar te sfătuiesc: iubește-mă.
Iubește căile mele pentru ca sunt asemeni ca ale tale; iubește-mă deschizând ochii larg. Iubește-mă și nu mă certa
Iubește-mă.
Iubește-mă Doamne tare de tot.
Strânge-ma in brațele Tale ca sa ma auzi. Te rog, te imlor, iubește-mă cu pasiunea ce-mi lipsește. Iubește-mă ca si cum nu ai ști că sunt eu, ca si cum nu ai ști cu cine ai de-a face. Iubește-mă, Doamne!

6 gânduri despre &8222;Iubește-mă&8221;

  1. fotostefani zice:

    Cine nu vrea sa fie iubit asa cum e? Dar uite ca e greu de iubit uratul si raul din om. Cica trebuie sa devenim iubibili. Stii… sa ne transformam pe ici pe colo, sa mai chituim, sa mai vacsuim, mai o operatie estetica… si apoi, gata, vom fi perfecti si iubiti.

Lasă un răspuns

