Să nu pot, Doamne, sa mă las.

Să nu pot, Doamne, să ma las
de Nicolae Moldoveanu

Să nu pot, Doamne, să ma las
De Tine, niciodată!
Chiar de-aș lăsa la orice pas
O dragoste-ngropată

Cu cât ma duc mereu și vin
Mai singur de oriunde,
A Ta iubire mai deplin
Doresc a mă pătrunde.

În orice loc și-n orice rând
Cărarea-nsingurată
Să mi-o învăluie, mai blând,
Lumina Ta curată!

Să n-am amar neindulcit,
Nici nopți neluminate,
Nici orizont nestralucit,
Nici zile zbuciumate!

Ci numai Tu sa-mi fii mereu
Prieten pe-a mea cale,
Iar dorul sufletului meu:
Trairea voii Tale.

Mai greu de-ar fi, la orice pas,
Să-mi fie viața toată,
Să pot orice, dar sa Te las :
Să nu pot niciodată!

Lasă un răspuns

