Comerciantii de boli inventate

Mai in gluma, mai in serios... 😉

Buyology – Stiinta manipularii consumatorilor.
Cu treizeci de ani in urma, parea o gluma. In pragul pensionarii, Henry Gadsden, managerul colosului  farmaceutic „Merck”, se confesa revistei „Fortune”, aratandu- si dezamagirea ca uriasul potential de productie al firmei sale este destinat doar bolnavilor. El visa ca „Merck” sa devina un fel de „Wrigley” si, dupa modelul marelui producator si distribuitor de guma de mestecat, sa „vanda la toata lumea”. Inclusiv oamenilor sanatosi. Trei decenii mai tarziu, visul raposatului Gadsden a devenit realitate.
Strategiile de marketing ale marilor firme farmaceutice tintesc din ce in

Vezi articol original 1.927 de cuvinte mai mult

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s