Plânsul ascuns al creștinilor suferinzi psihic

Tineri spre fericire

depresiv plangand”-Nu îndrăznesc să vorbesc cu nimeni din Biserică despre asta! Le ascund tuturor prietenilor mei din Biserică faptul că iau medicamente. Deși mă simt mult mai bine de când le iau, atitudinea fraților de credință cu privire la bolile psihice mă face să-mi ascund suferința”.

De o vreme, mă lupt, ca psihiatru, cu problema aceasta. Vin la mine persoane dedicate spiritual, cu o viață devoțională bogată, cu o mărturie frumoasă și cu o slujire rodnică. Stau cu ei mult. Prea mult ca să nu observ, dacă n-ar fi așa, că nu sunt fățarnici, nici robiți de ”întunecate păcate ascunse”. Sunt oameni frumoși ai credinței, suflete pure și născute la o viață duhovnicească. Numai că sunt suferinzi psihic. Unii au depresie, alții au anxietate, câțiva tulburări psihotice. Cei mai mulți au avut în familie părinți bolnavi. S-au născut cu o predispoziție spre suferința psihică și au crescut într-un mediu favorizant. Pentru…

Vezi articol original 549 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

