Welcome to India (BBC)

Vaisamar

I have seen this documentary last year, while I was in Britain. I now see that it is on the Youtube.

Vezi articol original

16 gânduri despre &8222;Welcome to India (BBC)&8221;

  1. Daniela zice:

    Valentin , din pacate nu pot vedea link-ul care l-ai pus despre India , nu se vede nimic ,e doar un spatiu gol,,…ai putea sa imi dai o copie ?Multumesc.

  2. Daniela zice:

    Pai pe youtube pot vedea…de aia ti-am cerut de la inceput sa imi dai o copie de link…;-)…ca sa il pot vedea pe youtube.

  3. Daniela zice:

    Da, l-am vazut. Multumesc….termin cu ceva legat de ce ai zis mai sus ”Ala cu tiganul ala care se uita la tine”…..m-a facut sa rad ca am avut o discutie mai aprinsa aici cu cineva care spunea ca TIGANII VIN DIN ROMANIA….ca natia romana e originala din tigani.
    Am dezbatut acest subiect multe ore, am adus argumente bazate in istorie in contra de la teoria lui…dar el omul tot a ramas cu gandul ca romanii vin din tigani si tiganii din Europa sunt originari din Romania..hahaha.

  4. daniela zice:

    Doamne…cata suferinta , prostie, ambitie , saracie, chin,disperare ptr o bucatica de aur!!! incredibil cat timp dedica oameniii astia sa caute aurul pana si in canale ,noroi, nisip,etc…Isi dedica viata ptr o bucatica de aur !

Lasă un răspuns

