eu sunt…

 

Eu sunt…
Slabanogul de 38 de ani de care atat de mult se vorbeste insa putini l-au vazut. Astept unda apei sa-mi atinga piciorul dezgolit.

Si mi-e frica, Doamne!Mi-e tare, tare frica…sa spun ca n-am pe nimeni. Sunt inconjurat de ologi, orbi, ciungi si morti. Cui sa cer ajutorul? Toti asteapta bunatate.

Doamne, intregul meu suflet frant Te cheama.

Eu sunt…un abur nevazut. Un sunet, o umbra.
Tu esti.


Un gând despre &8222;eu sunt…&8221;

  1. daniela zice:

    Cu toate ca esti ”inconjurat de ologi, orbi, ciungi si morti” important este sa nu iti pierzi credinta in cel ce sufletul tau cheama si cauta.

Lasă un răspuns

