De-atata timp…

De-atata timp eu fug pe drumuri
Nici un mai stiu de cand,ma-ncurc
Nici fiii nu-mi mai vorbesc limba
Si nu stiu unde sa apuc.

Le spun de dor ,ei inteleg „te quiero”
De drumul rau,zic ca-i „stricat”
Le spun de sat, albina, viespe
Imi dau din umeri,au uitat.

In fiecare zi,ma-nsel cu gandul
si-aman,din nou o las pe maine
Sa ma intorc si eu la randul
Caci stiu tot drumul ca un caine.

Am plecat de frig din tara
Si nu de foame, nici de frica
Dar acuma m-as intoarce
Ca sa-mi fie lumea…. mica.

5 gânduri despre &8222;De-atata timp…&8221;

  1. daniela zice:

    Cred ca inteleg poezia ta…ma risc sa ma dau cu parerea.

    Esti intr-o tara straina = ”Le spun de dor ,ei inteleg “te quiero,
    Vorbesc alta limba= ” Nici fiii nu-mi mai vorbesc limba ”
    Te apuca disperarea= ”Si nu stiu unde sa apuc. ”
    Unul din visele tale= ”Le spun de sat, albina, viespe”
    Amani gandul sa te intorci acasa = ”si-aman,din nou o las pe maine”
    Mai ai sperante si dorinta totusi = ”Dar acuma m-as intoarce
    Ca sa-mi fie lumea…. mica.”

  2. daniela zice:

    Dupa a doua citire as putea sa ii dau alta interpretare…ma risc a doua oara…poate nu te supar..

    Esti intr-o tara unde nu vorbesc aceiasi limba (de credinta) =Le spun de dor ,ei inteleg “te quiero
    Nascundu-se intr-o tara cu alta limba (de credinta ) nu mai vorbesc aceiasi de unde vii tu. -= ” Nici fiii nu-mi mai vorbesc limba ”
    Le vorbesti de simplitate,de curatenie sufleteasca = ”Le spun de sat, albina, viespe”
    Amani gandul sa te intorci acasa (la credinta ) = ”si-aman,din nou o las pe maine”
    Mai ai in suflet dorinta de intoarcere = ”Dar acuma m-as intoarce
    Ca sa-mi fie lumea…. mica.”

Lasă un răspuns

