Tractoare

Nu e ciudat?Cu doar cativa ani in urma poate fiecare dintre noi ne faceam fel si fel de planuri de viitor insa tot nemultumiti eram de ele fie ca se realizau sau nu. Acum avem doi copii, baiat si fata si suntem fericiti doar cand ne uitam la ei. Cand il aveam doar pe Matei ma gandeam ca nu poate exista copil mai frumos si nici ca va putea fi intrecut in istetime. Sa ai doi copii e deja divin. Sa vezi cum se cearta, cum se impaca, cum invata unul de la altul. In plus, fetita e ca un upgrade. Matei a invatat de la gradinita despre responsabilitatea asupra mediului inconjurator, despre separarea rezidurilor organice de cartoane, de plastic si sticla. Si-a facut parca un fix, cand vede un container de gunoi spune:”Mama, uite papelico !” (Gunoiul de cartoane). Lorelei a invatat si ea de la el ;imi arata contenedorul de gunoi si spune :”Tata,tata,,,’noiu”
Tot asa, Matei este atras de tractoare si camioane. Pana si cuvintele „tata” si „mama” le-a spus dupa ce a spus prima data „tator” (tractor). Cand mergem pe drum cu masina si vede vreun tractor pe drum se anunta fiecare si spune :”Mio!” (Al meu). Asa am intrat si eu in joc si spun si eu , uitandu-ma ades inainte cu atentie ori prefacandu-ma ca am vazut deja vreounul in vreo curte ori pe vreo strada laturalnica. Ne rugam impreuna la Dumnezeu in soapta ca nu cumva sa deranjam copiii de la la gandul asupra rugaciunii proprii. Matei se roaga simplu: „Doamne Isuse, te rog pentru bani pentru fericire” , aia mica zice doar „Doane Isuse” si baga capul sub perna ca sa-si invaleasca parul. Au doar 5 ani respectiv 1 an si 10 luni. Avem viitor. pana si agricultura are viitor.

Nici nu ma mai uit in oglinda. De mult nu ma mai privesc decat la barbierit. E de ajuns ca ma vad frumos copiii mei si sotia. Imi zambesc fara prefacatorie si-mi insenineaneaza viata. Da, sunt fericit!

Lasă un răspuns

