Dacă in voi…

Dacă in voi locuiesc
Cuvintele Mele dulci și de pace.
Uitați tot ce-am zis de odihnă,
Strigați, alergați încolo și-încoace.

Dacă Lumina Mea vi-i de-ajunsă de albă
Nu mai traiți in lumina
Mergeți prin întuneric, noaptea vă fie salbă

Dacă Iubirea vi-i de-ajunsă de mare
Nu mă mai iubiți dar pe Mine,
Dați toată iubirea celui ce moare.

Dacă inima ce v-am dat Eu e de-ajunsă de vie
Nu mai pierdeți timpul cu Mine,
Mergeți in cimitire, ca și-alți Lazări să-nvie.

Dacă viața aici ți-i de-ajuns de sfântă
Nu te grăbi dar spre ceruri,
Rămâi pe pământul sec și-l binecuvantă.

Un gând despre &8222;Dacă in voi…&8221;

  1. daniela zice:

    Interesant si bun sfatul tau care il simt in poezia ta.

    Prima strofa : Daca lumea il are in inima pe El, Isus apoi trebuie sa mearga sa strige, sa vorbeasca de El, sa nu aiba odihna. VORBESTE DE CREDINTA,DE ISUS

    A doua strofa: Daca cei crestini traiesc linistiti printre crestini nu e de ajuns …trebuie sa mearga si printre cei necrestini ..LUMINEAZA PE CEI PIERDUTI IN INTUNERIC CU CREDINTA TA.

    A treia strofa : Daca tot zici ca il iubesti pe Isus….iubeste si daruieste si la cel care nu are. FII BUN SI IUBITOR CU CEL DE LANGA TINE.

    A patra strofa : daca tot spui ca ai credinta….DOVESTE CA AI CREDINTA,MERGI MAI DEPARTE SI CALAUZESTE SI PE ALTII.

    Ultima strofa….RAMAII ,LUPTA PTR CREDINTA SI VORBESTE DE CREDINTA. ASA BINECUVANTEZI …si esti binecuvantat.

Lasă un răspuns

