Fapt aproape divers.

Scurt fara sa rapesc mult timp
In sat la mine (de fapt e oras), chiar de 1 aprilie a fost o vanzoleala cumplita. Zeci de masini de politie patrulau pe strazile inguste, intrarea in sat era pazita de mascati…,de parca ar fi cautat vreun terorist. Ezagerez, insa pareau mai multi decat numarul locuitorilor urbei, 5000 de locuitori de toti.
Ce s-a intamplat? Venise primarul Madridului impreuna cu vreo 20 de primari din alte localitati. O fi taind si ei vreo panglica la vreun lift de-al lor.
Doar atatia il pazeau pe bietul primar? Vreo suta de insi? Pai pe mine ma pazesc ingerii cei nevazuti, mii si mii de mii. Si nu doar de acum „in mandat” adica de putin timp. Pe mine m-au pazit din pantecele mamei mele, m-au pazit chiar si atunci cand nu-L cunosteam pe Dumnezeu.
In plus, a poposit sa manance chiar pe strada noastra, unde este un local vestit (nu-i fac reclama).
Saracule primar! Cu mine sta la masa Isus din vesnicii. Chiar la masa mea! E drept, El nu prea mananca, mancam doar noi, El doar se uita la noi cum mancam. Spune intotdeauna ca are o mancare mai buna. O fi avand…

20130726-011706.jpg

4 gânduri despre &8222;Fapt aproape divers.&8221;

  1. Imi pare rau daca credeti asa,nu stiu sa magulesc ,am spus ce mi-a venit in minte in momentul acela.Acum m-am intors inapoi am recitit articolul si am ramas cu aceiasi convingere cred ca mult mai clara… Ce fericiti sunt oameni care au un sprijin tare in Domnul …Domnul sa fie mereu la dreapta ta si niciodata nu te vei clatina…

    • Te cred frate drag. Incerc sa fiu umil. As mai fi scris ca acei de pe strada mea erau toti in pozitie de drepti, inpecabil, cravata , privire speriata….Ma facea sa rad! Noua ,Domnul nostru ne cere doar umilinta. Doar atat, El vine cu restul: si sfintenie, si pace si bunastare. Si necazuri, sigur. La pachet.

Lasă un răspuns

