Lada cu rufe

Sunt sigur ca la fel ca mine , ai experiente de viata mai nobile mai putin nobile , experiente in care te-ai vazut fata in fata cu Dumnezeu ori experiente in care il cautai pe Dumnezeu ce parea ca era dus departe.

Cand aveam vreo 6-7 ani, intr-o vara, fiind foarte cald ,extrem de cald, mi-am propus cu mintea mea de copil un lucru care, in sinea mea, m-ar fi scapat de caldura.
Aveam o lada mare chiar la marginea patului, lada ce era umpluta cu rufe amestecate, ce trebuiau calcate ori pernele si patura din timpul zilei.

Ce mi-am zis in mintea mea? -Ia sa ma bag eu in lada. Acolo intre rufe era mai racoare pentru ca era intotdeauna inchisa cu un capac ermetic de vreo 10-15 kg. Era trecut de ora 12 noaptea si parintii mei erau in pat deja de mult. Fratele meu Benoni, ce este cu 2 ani mai mic decat mine dormea ori nici nu si-a dat seama de pericolul ce ma pastea. Totul liniste, intuneric, racoare…
Deodata aud pasi, usa de la camera se deschide, aud intrerupatorul de lumina si se deschide capacul. Nu mai tin minte ce a zis, era confuz, insa a urmat: „ce faci acolo?!?Stii ca puteai sa mori???” Cateva minute daca ar fi zabovit mama mea…,mama mea care desigur ca nu avea ce sa mai caute in camera mea dupa stingere. „I-a venit ei in gand sa caute ceva…”

Doar Dumnezeu m-a scapat de la o moarte sigura atunci.
Doar Dumnezeu m-a scapat de la o moarte sigura atunci cand la 10 ani , in terenul de joaca, un leagan de tip „barca” , greu de cateva sute de kg mi-a trecut razant de jos in sus rupandu-mi doar nara. Inca mai am semnul. Un centimetru mai aproape si mi-ar fi iesit prin crestet.
Doar Dumnezeu m-a scapat la 16 ani de meningita combinata cu leptospiroza fara urmari.
Doar Dumnezeu mi-a ramas sprijinul meu atunci cand de tanar , de atata deznadeje, vorbeam in parc cu copacii.

Fa-ti randuiala in viata ta, simplifica-ti lucrurile tale, nimic nu merita atata importanta decat sa stii ca peste tine este un Dumnezeu ce vegheaza sa nu ti se intample nimic rau.
Citeste Biblia. Cauta pe internet o programare a citirii bibliei intr-un an. Daca tu crezi necesar si doar daca nu-l gasesti pe Dumnezeu in Biserica Ortodoxa, cauta o adunare de pocaiti. Merita macar o data in viata sa intri intr-o astfel de adunare.
Esti prea important pentru tine ca sa iti mai explic eu ce trebuie sa faci.
Daca intr-o zi ai nevoie de un sfat, ori de o rugaciune la Dumnezeu pentru un lucru din viata ta, sunt gata sa te ajut.
Si nu te amagi, Dumnezeu este Dragoste …insa nu doar Dragoste. Sa nu cumva sa intri in mania lui Dumnezeu!!!

Lasă un răspuns

