Arzând

Arzând de dor stau pe prag și Te-aștept
Ca nu cumva să vii fără de mine
Și port și-o lumină eu calea-Ți să-ndrept
Când vii de pe lumi străine…

Arzând, eu dacă mă culc
Nici nu mai trag in urmă zăvorul
N-am frică de hoți de-or veni
Să vină, Tu-mi ești Salvatorul…

Arzând de foc nu mi-i frică de boli
În nopțile reci ori cu ceață
Să prind vreo răceală, vreun guturai ?
Doar inima niciodat` nu-mi îngheață…

Arzând de iubire nu iau seama ce spun
Cuvinte cuminți ori nebune
N-am grijă ce las in urmă de-acum
Să fiu uitată de lume…

Arzând de focul Iubirii ce simt
Le spun la toți ca-s mireasă
Doar zambetul suav mi bucură-n gând
Ca mă găsești Tu, Isuse, frumoasă…

Lasă un răspuns

