Cel mai mare pacat a lui Praslea cel voinic

Din nou imi calc pe inima motto-ul meu in a raspandi invataturi prin ceea ce scriu insa o scriu pentru ca Dumnezeu mi-a pus acest gand in miez de noapte si m-a trezit. O scriu pentru mine, sa-mi fie de crez, de aducere aminte.
Domnul Isus nu face un top al pacatelor, doar apostolii.

Ieri am trecut pe la cineva cu o anumita treaba pamanteasca si am vrut sa il sun inainte pentru ca asa era frumos, sa suni inainte de a trece inainte pe la cineva. Imi raspunde:
-Alo?da, Vali.
-Am vrut sa trec pe la time….
-Sa stii ca nu mai stau acolo. A ars acoperisul casei unde stateam. Gata ,am iesit repede de acolo, ne-a scos politia…..
-Cum asa?!?
– Toate lucrurile au ramas acolo in casa. De la soba…

………

Am trecut pe acolo de curiozitate sa vad si eu cu ochii mei insa nu se vedea nimic pe dinafara ;nici acoperis ars, nici fum , nimic,nimic …(!!!)
Era doar o fasie de la politie:interzisa trecerea.

Despre Satan, Biblia spune ca s-a falit si acest lucru i-a adus caderea.
S-au falit ca sunt intelepti si au inebunit.

Daca ai incetat sa mai vezi prioriatea maxima a lui Isus de a salva suflete si ai inceput si tu sa te crezi ca stii ceva teologie si ai „citit ceva carti ca sa poti vorbi fara sa inteleaga nimeni” , atunci sa stii ca Satan te mangaie pe burta.
Daca atunci cand vezi un om pe strada esti gata sa-i arati o carte de vizita in care scrie: profesor emerit, doctor in teologie….si nu esti gata de a-i impartasi niste cuvinte duhovicesti de imbarbatare pe intelesul tuturor sa stii sa soba iti arde si tie rau in casa.
Te joci cu focu in casa.
Vezi poate ai si tu acoperisul ars si crezi ca mergi bine, ca doar „ai ani grei de pocainta” si stii tu cum merg lucrurile.

Pocaieste-te, indreapta-ti viata degraba!!!
Nu lasa mintea ta sa creada ca esti cineva; pune-ti ca si eroul din povestea „Praslea cel voinic si merele de aur” doua sabii, una in fata si cealalta in spate si „scrie pe sabii” :
„Sunt un nimeni”
Asa,scurt; sa fie usor de citit.

Lasă un răspuns

