Un martisor „construit” de mintea mea

Imi doresc atat de mult calauzirea Duhului lui Dumnezeu in tot ceea ce spun incat ma face sa fiu circumspect la rationamente lumesti, pana si pe capacitatea mea de a rationa Adevarul, inima mea n-o cred decat atunci cand moare de iubire pentru Domnul. O, cat de mult urasc vorba lui sf Augustin: „Iubeste-l pe Isus si fa ce vrei”. Isus a zis: „Daca ma iubeste cineva, va pazi poruncile Mele”; cuvinte care dau viata.
Iata aici un rationament lumesc spus chiar de mintea mea.

„In ziua de azi vei gasi cu greu o afirmatie valabila universal, si altele care sa nu aiba nici un pic de adevar. Ar fi si logic sa gasesti un adevar cat de mic in gura persoanelor ce le iubesti pentru ca nu vei fi niciodata indeajuns de obiectiv cu acei iubiti de tine si nici nu vei cunoaste destul de mult pe acei necunoscuti astfel incat sa intelegi contextul afirmatiei lui. Raman cuvintele lui Dumnezeu si tacerile noastre. Amandoua sunt intotdeauna sunt obiective : prima pentru ca Iisus nu era om, a doua …”

Judecati voi singuri ce poate face mintea noastra.

Lasă un răspuns

