mi-e frică…

Mi-e teamă de acei care imi calcă pe urme de aproape ca niște militari in cadență ca nu cumva să imi faca vreo piedică atunci când nu-s atent și mă uit pe coclauri…
Mi-e teamă de copiii ce râd de trecători când o sa vadă ca de fapt sunt in pielea goală ca in poveste. Ce rușine!
Ori imi vor zice: „Suie-te, pleșuvule!”, iar eu voi fi nevoit să-i hulesc.
Mi-e tare teamă de frumusețile naturii ca nu cumva să-mi placă pământul și să nu vreau sa mai plec;
Mi-e frică de copiii mei când mă vor întreba de ce am avut așa puțină credință în suflet atunci cand nu vor găsi pâine pe masa;
Mi-e frică de faptul ca odată ajuns in Eden voi căuta mai degrabă gândurile mele murdare, iar Iisus o sa se întristeze iarași de moarte.
Și nu cumva să mă apuc de comerț cu mere de aur, ori sa desfac pietrele de iaspis din caldarâm.
De misoginismul meu scelerat atunci cand voi vedea ca in Fața lui Dumnezeu suntem la fel , bărbați și femei
Ca nu cumva la cuvintele mele sa se pocaiască acel ce-i scris să-mi ia locul și eu să rămân pe-afară,
Să gust din toate plăcerile mici neinterzise și vreouna să-mi placă prea tare.
Ca vrajmasul să nu-mi găsească punctul slab al ființei mele: mi-e teamă de frig și că de-asta am și plecat din țara;
De prietenii buni, atunci când imi vor marturisi iubirea lor aleasă ca apoi să-mi dau seama ce mic sunt de fapt în realitate;
Că, uitându-mă la mulțimea de sfinți anonimi din ceruri am să-L văd , dar n-am să-L recunosc pe Domnul pentru ca nu m-am uitat niciodată in ochii lui limpezi.
Ori sa văd în Cer la loc de cinste vreun sfânt despre care eu credeam că-i cel mai mare păcătos și că va ajunge in fundul iadului. Ce-aș putea sa-i zic, aș muri de rușine…
De faptul că atunci când se vor auzi cuvintele „Duceti-vă de la mine voi ce ați lucrat fărădelegea!” vor fi destui ce vor arăta cu degetul înspre mine: „din cauza lui, Doamne, din cauza lui…”
Nu cumva să mă pună să cânt în corul îngerilor o partitură duhovnicească, iar eu sa n-o cunosc și să zic : „Știi, Doamne, eu am cântat cântări de petrecere, de rai n-am cântat niciodată! ”
De timpul ce trece și că in fiecare zi mă fac tot mai ursuz și mai sec in loc de întelept, așa dupa cum ar fi normal.
Să nu-L fi părăsit deja și să n-o știu.
Mi-e teamă ca dacă mor azi, nu-s deplin pregătit de vecie.
Mi-e frică sa-i cer Domnului o casă aici pe pământ, știu ca El e tare bun si o să mi-o dea, însă mă tem că o sa fiu nemulțumit de ea,
Mi-e frică de progresul știintei și descoperirile ei, imi va da de gol credința mea mică;
Că se va afla la judecata de apoi de toate relele pe care le-am făcut și n-aș putea să mă compar cu niciunul din ei
Ca viața veșnica sală nu-mi pară cumva plictisitoare; știi, am pierdut prea mult timp plictisindu-mă.
Că o sa se afle despre mine că nu mi-am iubit soția cum ar fi trebuit nelăsând-o să mă îndrepte.
Că am cerut de la ceilalți mai mult decât am dat, sentimentele le-am cerut cu dobanda.
Că fiecare copil sărman ar fi putut fi ajutat dacă aș fi fost mai cumpătat cu pantofii cei noi cu care am facut parada modei in adunări
Mi-e frică să nu vă molipsiți de-atata frică.

2 gânduri despre &8222;mi-e frică…&8221;

  1. Margareta Lupascu zice:

    Reblogged this on Vorba Bună and commented:
    Mi-e teama ca daca mor azi, nu-s deplin pregatit de vecie.
    Mi-e frica sa-i cer Domnului o casa aici pe pamant, stiu ca el e tare bun si o sa mi-o dea ,insa ma tem ca o sa fiu nemultumit de ea,
    Mi-e frica de progresul stiintei si descoperirile ei, imi va da de gol credinta mea mica
    Ca se va afla la judecata de apoi de toate relele pe care le-am facut si n-as putea sa ma compar cu niciunul din ei
    Ca viata vesnica sa nu cumva sa mi se para plictisitoare; stii, am pierdut prea mult timp plictisindu-ma.
    Ca o sa se afle despre mine ca nu mi-am iubit sotia cum ar fi trebuit nelasand-o sa ma indrepte.
    Ca am cerut de la ceilalti mai mult decat am dat, am cerut cu dobanda.

Lasă un răspuns

