„Nu-i asa ca-s frumos???”

solomon

Ajuns la maturitate ,un om cand are destul de multi aplaudaci pusi deoparte, poate sa spuna tot felul de lucruri ,ineptii,ipoteze nebune,lucruri murdare.
Se vor gasi intotdeauna destui sa il incurajeze. :”Asa e !” ,”Cata dreptate are…”, „vai, cata intelepciune…”, „daca as face rost si eu de vreun autograf ceva, ori vreun tricou pe care a scuipat el…”
Nici nu mai conteaza daca acel om a scris carti importante , enciclopedii, istorii universale.

Frica Domnului este începutul înțelepciunii; toți cei ce o păzesc au o minte sănătoasă, și slava Lui ține în veci.
Ps 111:10
Apostolul Pavel zice:
” mă port aspru cu trupul meu și-l țin în stăpânire, ca nu cumva, după ce am propovăduit altora, eu însumi să fiu lepădat.”
1 Cor 9:27

PS. Gandindu-te la acestia te vei gandi intoteauna ca la „ceilalti”. Daca te incluzi, te rog ,include-ma si pe mine.
PS2. Spune-mi si mie ca s-o stiu.

Lasă un răspuns

