clubul mincinosilor drepti

„-L-ati vazut voi pe Dumnezeu ??? S-a intors vreounul din mormant sa ne spuie ???”

Dragostea este felurita: rauri ce navalesc puternic rupand maluri increzatoare ori un susur subtire ce uda firul de curcubete atunci cand Iona doarme.
Este in mana copilului ce isi mangaie mama dar si nuiaua ce-l indreapta.

Ura este …nici nu mai stiu cum era ura. Stiam odata.

Nu m-am prostit, e doar dragostea mea fierbinte. Care ar fi dovada mai mare decat dragostea mea?
In plus ,pe cine as putea sa cred eu, ochii mei, ratiunea mea ori inima mea plina de iubire?
Daca imi spune Isus ca sunt neprihanit prin El, o cred.

Caci Dumnezeu este Dragoste.

Lasă un răspuns

