Ce s-o fi ales de ei ?

Aveam vreo 26 de ani, era chiar in anul in care m-am casatorit ,in tabara la Campulung impreuna cu Nicu Piu.
La prezentarea tinerilor toti spuneau:”-Adi, 16 ani din Botosani, Gabriela 17 ani si jumatate”….
Ajunsese randul la mine
-Valentin, 18 ani si vreo suta si ceva de luni.
Bineinteles, toti s-au prapadit de ras, asta era intentia.
Apoi am compus o cantare cu gandul de a-i face sa iasa din standardele gandirii :
„Am visat ca m-am trezit
Si-am avut un vis tampit
Se facea ca aveam bani
Dar mi i-a luat niste golani

Refren:
Acesta nu-i un vis
Acesta-i un cosmar, baiete”

Ce-o mai cantau tinerii si se distrau cand ii acompaniam la chitara…

Ce s-o fi ales de ei ?

Publicado desde WordPress para BlackBerry

3 gânduri despre &8222;Ce s-o fi ales de ei ?&8221;

Lasă un răspuns

