Domnul Mult

descarga

Il cunoasteti pe domnul Mult? L-ati vazut vreodata? Eu da.

S-a nascut mult prea tarziu decat ar fi vrut.
De multe ori Dumnezeu l-a scapat de la moarte atunci cand era mic, fiind si mult mai bolnavicios si mai firav decat ceilalti copii. A suferit multe in viata; poate prea multe pentru un tanar.

Insa intr-o zi a citit versetul de aur al Bibliei:
„Fiindcă atît de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentruca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața vecinică.”
Ioan 3:16
Si de atunci nici un mult nu i s-a parut atat de mult decat pacatele lui. Si asa a inceput sa il caute tot mai mult pe Isus.

Și iată că o femeie păcătoasă din cetate a aflat că El era la masă în casa Fariseului: a adus un vas de alabastru cu mir mirositor, și stătea înapoi lîngă picioarele lui Isus și plîngea. Apoi a început să-I stropească picioarele cu lacrămile ei, și să le șteargă cu părul capului ei; le săruta mult, și le ungea cu mir.
 Cînd a văzut lucrul acesta, Fariseul, care-L poftise, și-a zis: „Omul acesta, dacă ar fi un prooroc, ar ști cine și ce fel de femeie este cea care se atinge de el: că este o păcătoasă.“
 Isus a luat cuvîntul, și i-a zis: „Simone, am să-ți spun ceva.“ – „Spune,Învățătorule“, I-a răspuns el. –
 „Un cămătar avea doi datornici: unul îi era dator cu cinci sute de lei, iar celălalt cu cinzeci.Fiindcă n’aveau cu ce plăti, i-a iertat pe amîndoi. Spune-Mi dar, care din ei îl va iubi mai mult?“
 Simon I-a răspuns:„Socotesc că acela căruia i-a iertat mai mult.“ Isus i-a zis: „Drept ai judecat.“
 Apoi S’a întors spre femeie, și a zis lui Simon: „Vezi tu pe femeia aceasta? Am intrat în casa ta, și nu Mi-ai dat apă pentru spălat picioarele; dar ea Mi-a stropit picioarele cu lacrămile ei, și Mi le-a șters cu părul capului ei.Tu nu Mi-ai dat sărutare; dar ea, de cînd am intrat, n’a încetat să-Mi sărute picioarele.Capul nu Mi l-ai uns cu untdelemn; dar ea Mi-a uns picioarele cu mir.
 De aceea îți spun: Păcatele ei, cari sînt multe, sînt iertate; căci a iubit mult. Dar cui i se iartă puțin, iubește puțin.“
 Apoi a zis femeii: „Iertate îți sînt păcatele!“
 Ceice ședeau cu El la masă, au început să zică între ei: „Cine este acesta de iartă chiar și păcatele?“
 Dar Isus a zis femeii: „Credința ta te-a mîntuit; du-te în pace.“
Luca 7:37-50

Atat doar. Domnul Mult va primi un alt nume nou ,numele asta e doar imprumutat.

„El va șterge orice lacrimă din ochii lor. Și moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici tînguire, nici țipăt, nici durere, pentrucă lucrurile dintîi au trecut.“
Apoc 21:4

Publicado desde WordPress para BlackBerry

Un gând despre &8222;Domnul Mult&8221;

Lasă un răspuns

