Cine eşti?… de unde vii?

Cine eşti?… de unde vii? Costache Ioanid
imagesCAHUN287
Cine eşti?… de unde vii? pasăre trudită?
Din ce munţi, din ce pustii te întorci rănită ?
Cine sunt?… de unde vin? M-ai uitat, creştine?
Eu sunt cântecul senin, scris cândva de tine
Am zburat din mâna ta peste munţi şi ape,
Și-unde-a fost o rană grea, m-am lăsat aproape.
Dar nu şoimii m-au răpus, nici pe vale spinii.
Penele de-argint mi-au smuls fraţii, nu străinii …
Dacă eşti cântarea mea, pasăre zdrobită,
Zboară sus, din stea în stea, smulsă şi rănită!
Şi la Cel mai Sfânt din sfinţi să te-opreşti o clipă.
Lacrimile Lui fierbinţi să le simţi pe-aripă …
Lasă un răspuns

