Am vazut un inger

Am vazut un inger.Doar un moment, in timp ce se inalta.
Dupa cum bine stiti ,ingerii se lasa vazuti cu greu si cel mai adesea zboara catre vazduh cu o viteza uimitoare. Acesta insa era sovaielnic, voia sa se intoarca de parca a uitat ceva, si in plus nu facea nici tumbe prin spatiu.
Era acel sentiment care il avem toti atunci cand am uitat ceva pe bancheta din autobuz si dorim sa ne intoarcem insa suntem asaltati de multimea ce incearca sa iasa inainte ca soferul sa inchida usile autobuzului .
Atunci mi-am dat seama,am obsevat ca ingerul era chiar tatal meu ,tatal meu nenascut,i-am vazut ridurile si palmele batatorite de atata munca la brutarie,spinarea grea pe care si-o tinea cu greu dreapta.
Povestea e simpla si nu are nici o metafora in ea: sunt ingeri ce vin si ingeri ce se duc, ingerii ce vin in maternitati si o fac de obicei ajutati de mai multi medici; vin mai greu si asteapta sa fie incurajati. Nu sunt foarte veseli insa toata bucuria lor este sa aduca bucurie. Ingerii ce pleaca insa sunt ajutati si indemnati sa plece de obicei doar de o singura persoana,cel mult doua. In plus se inalta de oriunde, cel mai ades ajutorul este un cleste ce ii taie catusele cu care este incatusat de mama lui.

Nu e important ce cred eu sau tu, important este ca „am vazut un inger” !

Am auzit de povesti cu ingeri de pe alte meridiane, insa niciodata asa aproape.
Spune NU hotarat avortului .Spune-l cu voice tare ,sa auda si el !

Ingerii nu cunosc gandurile noastre ; ce sa-i faci nu-s perfecti. Nici ei

Publicado desde WordPress para BlackBerry

Un gând despre &8222;Am vazut un inger&8221;

Lasă un răspuns

