Test de personalitate

Stiti acel test de personalitate simplist in care vezi jumatatea plina a paharului sau dimpotriva ,cea goala ?Nu cunosc bine,nu sunt de profesie insa inclin sa cred ca un adevarat test de personalitate nu se poate face „pe picior”.Costa timp,imprejurari si un adevarat psiholog nu iti va spune cu certitudine niciodata doar dupa doua-trei vorbe ce fel de personalitate ai.Insa tu poti afla doar ca trebuie sa fii obiectiv.Pana la urma la asta se refera:”Cunoaste-te pe tine insuti!”

Am fost la Toledo,in orasul vechi.Cladiri inalte,ziduri groase,impresionant.Insa toata privelistea mi-a fost umbrita de cunostintele mele de istorie.In timpul inchizitiei aceste ziduri erau martore la multe atrocitati,morti,arsi de vii.

Asta e un adevarat test de personalitate in viata.Ce vezi tu atunci cand privesti minunatiile create de mana omeneasca?

4 gânduri despre &8222;Test de personalitate&8221;

  1. daniela zice:

    Eu incerc sa vad frumusetea locului…ca daca ma gandesc mult la istoria locului umbrita de greselile omenirii nu ma mai bucur nici de frumusetea locului.
    Oricum nu mai pot schimba trecutul,ma bucur de prezent si de ce e frumos si bun.
    Vad mereu jumatatea plina a paharului.

  2. Anonim zice:

    Alt comentariu…daca Dumnezeu s-ar uita la greselile noastre si El ar judeca cum judecam noi,ar gandi cum gandi noi…apoi nu s-ar vedea nici frumusetea,nici minunile create de El si nici cele create de mana omeneasca si nu ar uita nici o greseala,ar vedea numai ce e rau si asa nimeni nu ar cunoaste nici fericirea, nici paradisul.Sunt multi oameni care gandesc de acest mod si judeca asa.
    Am fi toti undeva….intr-un loc ” fara iertare”,opus raiului.Avem noroc ca Dumnezeu e bun,iertator,…as zice eu PERFECT.
    Acum depinde de noi sa stim sa apreciem creatia Lui si sa punem in buna practica si ce putem crea noi,sa fie bun.
    Mai trebuie sa invatam si din greseli si sa iertam.Nu e bine sa vezi jumatatea paharului gol ptr ca am trai intr-o continuie nemultumire.

    • Anonim zice:

      eram tot eu Daniela…dar mai sus pune ca sunt ANONIM…probabil am uitat sa scriu numele.Scuze…oricum amandoua comentarii sunt ale mele si valabile.

      • Draga Daniela, as vrea sa iti spun ceva ce sa iti linisteasca cumva sufletul ori macar sa iti fie cele mai potrivite pentru tine. Nu te sfii sa spui ce gandesti. Continua sa scrii.

Lasă un răspuns

