lumina mea

Cand ma bate vantul mult
Si mi-e frica, si mi-e foame
Eu de asta-aprind Lumina
Foamea,frigul nu patrund

Caci Lumina alba,moale
Varsa flacari,varsa miere
Oamenii ce-aprind lumina
Altfel poarta-a lor durere.

Un gând despre &8222;lumina mea&8221;

  1. daniela zice:

    Cat de adevarata este poezia asta.Simpla,curata si frumoasa.Cum am inteleso eu…VANTUL=griji,probleme si neincredere si LUMINA=credinta,speranta,incredere
    .Cei ce au LUMINA(credinta) altfel poarta durerea lor.

Lasă un răspuns

