Contemporan cu Isus

Locuiesc de aproape 10 ani in Spania si am pierdut multe din felul de a fi al romanului;nu-s convins ca mai am aceleasi ganduri ,daca am gasi multe puncte comune cu ceilalti prieteni ai mei din copilarie,majoritatea dintre ei fiind si ei ca mine in pribegie

Povestea e lunga iar detaliile din viata noastra o fac mai complicata,mai greu de crezut uneori si mai frumosa.

Sunt contemporan cu Isus.Dupa cum se stie,Spania e una dintre cele mai religioase tari,majoritatea numelor provin din Biblie,unii au cate 2 nume crestine:Maria -Jesus.Cum sa te numesti si Maria si Jesus?!?Maria era femeie,Jesus era barbat!!!Nu prea merge…

Insa Isus al meu (Jesus,despre el este vorba)nu are multe in comun cu viata lui Isus al celorlalti.Are 60 de ani si e singur.Toata viata lui a fost inconjurat de oameni,in centrul atentiei insa acum este uitat de ceilalti;Nu o spune insa o vad cu usurinta.Pradoxal,nu crede in Dumnezeu.

A fost un om norocos in viata ,chiar daca nu o recunoaste;ii place se spuna ca a ajuns cineva prin munca si prin propriile sale merite de parca acei ce nu au avut succes in viata a fost din pricina ca nu si-au dat silinta.Ce sa mai zic?toti suntem „doctori” in diagnostice si adoram sa avem intotdeauna ultimul cuvant.

Nu l-am vazut niciodata razand in hohote ori plangand,cu toate ca e un om sensibil iar la momente inportante se abtine sa nu planga.
Nu l-am vazut niciodata sa isi cumpere un lucru nou,o haina,pantof,o camasa.
Nu l-am vazut niciodata sa iasa la plimbare doar de dragul relaxarii,a iesit din casa doar la cumparaturi sau pentru lucruri personale
„De ce sa iasa?!?doar vede toate frumusetile din lume direct la televizor! Si nu il costa nimic!!!!”. Auzi vorba!
Cumpara intotdeauna de la acealasi magazin,cel mai aproape de casa,aceleasi produse intotdeauna.

M-am resemnat.Toti avem cate un astfel de „Isus” in viata;ne este vecin,frate sau partener de viata.Nu e perfect insa trebuie sa convietuim cu el. Pana la urma si Domnul nostru Isus Hristos a zis ca suntem dumnezei,nu doar unul-doi dintre noi,ci toti!

Suntem 7 miliarde de „Isusi” ce putem face viata celuilalt un pic mai buna

Lasă un răspuns

