visul

Aseara te-am visat,Isuse
Cum Fata-Ti lumina intregul cer
Veneai din zarile nespuse
Umpland tot spatiul din eter

Din galaxii,din constelatii
Ieseau martiri,profeti,preoti
Se-mbratisau plangand,ca fratii
Cand Tu ii sarutai pe toti

Erai mai `nalt,mai slab.mai tanar parca
Si mai maret…,cu plete aurii
Iar ochii-Ti straluceau sub pleoape
Atat de calzi,atat de vii

„Sa strg?sa plang?sau sa ma bucur poate?
Sa gem?sau sa imi fie dor?”
Strigam in fata cerurilor toate
„CAUT RASPUNS ,NU VREAU SA MOR!!!

Atunci simtii cum ochii lui priveau spre mine
Si-un dor nebun ma-ntoarse intr-o doara
Era chiar El….Chiar El ! O,dar plangeau…
Plangeau si-acum si-ai mei imi lacrimara

Plangeam ca un copil obraznic
Cand fapta-i data in vileag,stiuta
Dar plansul meu acela groaznic
Era acum…vreme pierduta

Si am vazut cum da din cap ca „nu”,si-ndata
M-am prabusit ca-ntr-un lesin
„Pierdut-am tot:si rai,si frumuseti;si iata
Nu mi-a ramas decat un loc etern de foc si chin !”

…………………….

Trezit din somn,venit din nou la viata
Priveam in jur cu-atat nesat si dor
„O ,vremea nu-i pierduta toata,
A fost un vis ,-Nu vreau sa mor!”

Aseara Te-am visat,Isuse
`Naintea Ta se-oprea furtuna
Ce-as fi dorit ca visu-acesta
Sa nu sfarseasca totdeauna…

Lasă un răspuns

